lauantai 31. joulukuuta 2016


Kiitos vuosi 2016. Kiitos kaikista suurista opetuksistasi. Kiitos, että näytit minulle elämän myrskyt, mutta myös ne kauneimmat poutasäät. Kiitos, että opetit minua kunnioittamaan ja arvostamaan itseäni enemmän. Kiitos, että annoit minun kokea surua, menetyksiä ja pettymyksiä. Niistä opin kaikista eniten. Kiitos, että sain myös kokea iloa, suuria siunauksia ja ikimuistoisia hetkiä. Kiitos, että sain viettää aikaa enemmän perheeni ja muiden läheisteni kanssa. Kiitos että sain opetella entistä paremmin ja syvemmin anteeksiantoa, mutta myös omien mielipiteideni ja arvojeni kunnioitusta. Kiitos, että annoit minulle mahdollisuuden kasvaa paremmaksi ihmiseksi. Kiitos että näytit minulle, kuinka selvitä silloin kun tuntui että taakka on liian suuri kantaa enkä selviä siitä. Kiitos että annoit minulle mahtavia ihmisiä tuekseni. Kiitos että näytit myös ne puolet ihmisistä, joita en ollut ennen nähnyt. Niin hyvässä kuin pahassakin. Kiitos, että opetit minua selviytymään kaikista vaikeuksista ja koettelemuksista. Kiitos, että annoit minulle voimaa pyytää apua, mutta myös olla itse läheisteni tukena silloin, kun he minua eniten tarvitsivat. Kiitos, että opetit minulle entistä enemmän nöyryyttä ja kiitollisuutta. Kiitos, että näytit minulle, että elämä on valintoja. Kiitos, että opetit minua hyväksymään ne asiat, joita en voi muuttaa, mutta myös muuttamaan niitä asioita, jotka pystyn. 
Kiitos! 

Ihanaa, Onnekasta ja Opettavaista Uutta Vuotta 2017 Kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti